راه حل مشکل پاک شدن پست اینستاگرام
نوشته شده توسط : ساحل

اخیرا چندی از کاربران اینستاگرام با دشوار حذف شدن پست روبرو شده‌اند، این دشوار به این صورت است که پس از انتشار پست بعد از چند ثانیه پست گم نشان می‌شود.

با یک جستجو ساده متوجه خواهید شد که این سخت ماه‌هاست که وجود دارد و علت آن بصورت روشن مشخص نیست.

یکی از احتمال‌ها می‌تواند حساسیت‌های روزافزون اینستاگرام برای اکانت‌ها باشد که باتوجه به اعلام این شبکه اجتماعی، بیشتر از پیش با اکانت‌هایی که قوانین اینستاگرام را رعایت نکنند تصادف خواهد کرد.

این دشوار جای نگرانی ندارد!
باتوجه به دگرگونی ها اینستاگرام باید گواه تحولاتی در این شبکه اجتماعی باشیم و این تغییرات باعث شده برخی دشواری ها برای کاربران بوجود بیاید.

همچنین سخت منزه شدن اتوماتیک پست اینستاگرام میتواند دلیل دیگری هم داشته باشد، تغییر اتفاقاً در حساب ها نیز که شامل تغییر یوزرنیم، ایمیل، پسوورد و موارد مهم امنیتی اکانت نیز انگیزه دیگری برای این مشکل است.

راه حل این مشکل چیست؟

چرا وقتی یک عکس میزارم نمیتونم یک عکس دیگر بزارم؟‌


اگر از روش‌های افزایش فالوور به شکل فالو / آنفالو، دایرکت و کامنت خودکار و … استفاده می‌کنید با توجه به اعلام اینستاگرام بر روی اکانت شما حساسیت ایجاد می‌شود و به همین انگیزه رهنمود می‌کنیم حتما این ربات‌ها را غیرفعال کنید و پسورد خود را برای بستن دسترسی آنها به اکانت عوض کنید.

مراقب هشتگ‌های که کاربرد می‌کنید باشید و حتما پیش از استفاده، آن‌ها را رسیدگی کنید که هشتگ ممنوعه نباشند و اینستاگرام به اکانت شما امتیاز منفی ندهد!

بصورت ریزبین راه‌حلی برای این مشکل وجود ندارد و می‌توان گفت به بازبینی زمان این سخت برای کاربران برطرف شده است اما مراحلی هستی دارد که چه بسا به رفع سریعتر این محدودیت کمک کند:

اگر قصد انتشار یک ویدیو را دارید و بلافاصله منزه می‌شود، پیش از انتشار آن یک عکس را به چهره زودگذر منتشر کرده و سپس ویدیو را منتشر کنید.
اگر منظور انتشار یک عکس را دارید و بی درنگ پاک می‌شود، قبل متعلق به یک ویدیو را به صورت زودگذر منتشر کرده و سپس عکس را منتشر کنید.
اگر در هر دو حالت مفتوح هم کامیاب به انتشار پست نشدید، مراحل بالا را چندین بار تکرار نمایید و معمولا ظرف کمتر از ۲۴ ساعت دشوار بر طرف خواهد شد.
چنانچه باز هم به نتیجه نرسیدید، یکبار از اکانت خود لاگ اوت (خروج) کنید و سپس با تغییر آی پی مجددا وارد پیج شوید و اقدام به فعالیت معمولی و انتشار پست کنید و در چهره کامیاب نشدن موارد بالا را تکرار کنید.
موارد بالا احتمالاً به رفع سریع‌تر این سخت کمک کند اما باید نگران نباشید و کمی بردبار باشید و همانند یک کاربر معمولی چند روز با اکانت خویش کار کنید الی این محدودیت از اکانت شما برداشته شود و بتوانید کار و جنبش خود را مجددا پیش درآمد کنید





:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: